ponedjeljak, 1. listopada 2012.

Ne igraj se sa Tračericom!

Dotična gdjica, čije ime vidite na slici, se pokušala poigrati sa mnom i slagati informacije.
Ovim putem se javno izvinjavam Erni i Kenanu, žao mi je zbog netačne informacije. Ali barem možete saznati od koga je došla.
A gdjici koja je lagala,poručujem: Javno si osramoćena, slijedeći put razmisli dva puta kada poželiš lagati.
I svi vi,ako ikada slažete,a ja saznam, bićete na isti način osramoćeni!
Znam da me volite, kiss kiss. vaša Tračerica.

Broj komentara: 7:

  1. 129 puta napisala, Ne otkrivaj me, ali s tracericom se ne igra. Nije ona lastis jbt, :D

    OdgovoriIzbriši
  2. chat se može napravit (za sliku) kako god poželite, i to traje dok ne osvježite stranicu. Ne ulazim u raspravu da li je to ona stvarno napisala.

    OdgovoriIzbriši
  3. http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/559456_3823546585420_2142849120_n.jpg

    OdgovoriIzbriši
  4. ma zna se za ernu aljic uvijek ih je mrzila al sta ces cura je zavidna sto nju nece ljubav zajebaje se s adijem samo djabe a jebe se ko kuja jos mi je i pusila erna aljic u parku iza hotela i ima nesto pricat ccccccc

    OdgovoriIzbriši
  5. koja glupaca. hahahahahahaha
    al mozda je montaza. hmm

    OdgovoriIzbriši
  6. ma kakva montaza znam ja nju ovo je njena prica glupa al makar dobro pusi jbg

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne vjerujem da je bila toliko glupa da pise sa svog profila... :/

    OdgovoriIzbriši