ponedjeljak, 1. listopada 2012.

Berina Šišić.

Na zahtjev mnogih, prikupila sam mnogo zanimljivih stvari o njoj. Neke ću da vam otkrijem sada,neke poslije.
Počet ću od toga da je bila u ljubavnoj aferi sa momkom svoje sestre. Jadna Arizana,kako li je prešla preko toga? :)
Zbog nedostatka novca, njena mama je bila primorana da proda stan na bulevaru i vrati se u svoje Šišiće.
 Takodjer je svojoj dragoj prijateljici Mirsadi,prekinula zaruke.
I najsvježije, istučena, i šutnuta od bivšeg ljubavnika.
Znam da me volite, xoxo.

Broj komentara: 12:

  1. nema ti si luda kad te vidim ima da te zadavim glupacoo!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je lijepa curaa

    OdgovoriIzbriši
  3. Napuhana unakazena moze popusit 2 za redom

    OdgovoriIzbriši
  4. pa morala je se se preselit da in ljudi sjeku makazama nije in dosta kakva mati takve cerke,zalim rahmetli zirajeta niste dostojne prezimena šišic,mogle ste zadrzat firmu ali hoce pametnjakovici da prodaju da kupi kaput koji vrijedi 1000KM kad prije potrosiste one milione,

    OdgovoriIzbriši
  5. Piše:hilaS_Sto se tice problema moje misljenje je da se pozabavi svatko o sebi,ljudi vole vise tude zlo nego svoje dobro,Ti ljudi zive unistavajuci druge nije apsolutno to uredu,Jer vi nikad niste imali problema u porodici kosto sam ja kad sam sve vidio koje imam zavidne osobe i sta su spremne uciniti sve,nisam si mogo sam vjerovati,Bog dao svakom kakav belaj ko se bavi tudim,a da se moze tesko iscupat,iz ruku belaja,pa kad se ta osoba iscupa znat ce da cjeni ono sto nije znala,da vidi sta je belaj,da vidi kako je se pozabaviti o samom sebi...sto se tice berina je dobra cura ako sta radi sta netreba sebi radi i to je primjer da je mati ne savjetuje i da nerazmislja ni jedna ni druga mozgom,,arizana mi je uvjek nekak bila povucenija,,al od babe kao poklon cerci za rodendan,skuter zelene boje koji je uzet kolko ga onda plati 2500-5000KM,nebitno da je 100KM on se cuva jer je to ipak poklon,ja svoj jos nikome nisam dao niti poklonio tko je meni dao,,Svako dobro Nek vas Dragi Bog Na ovom i onom Svjetu izvede na pravi put

    OdgovoriIzbriši
  6. tracerice ja bi tebe jebao al u čmar ... hahah kurvo jedna sta ti ovo treba kakav god da je ko sta to tebe zanima .... nema ovo je ljudi pred kijamet !!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. kako necs bit ljubomornaa na nju kad vako izgleda i nevjerujem da su zbog tog se vratili na selo onaj ko ostane bez para ne kupuje nova auta

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma moze se ona obogatiti za tren, ima ona rupu medju nogama mislim jamu

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa devojka, neznam nista drugo niti me interesuje, samo bih mogao pretpostaviti da su joj mnoge zavidne, ali takvi smo ljudi smeta nam komsijina lepsa kuca, basta, auto, zena, pa se lecimo blateci ih a ne vidimo da samo sebe guramo dublje u ambis. Devojko, volim te i ako hoces da se udas za mene , please contact me +38121234777

    OdgovoriIzbriši
  10. Ti ne znam ni brojat toliko. koliko one imaju para. pateticna si! I Berina i Zana su prelijepe, imaju sve sto pozele, samo im fali njihov tata, kojeg, iz pouzdanih izvora, nisu zaboravile niti ce ikad! potrudi se malo bolje da neke podatke nades, pa ces znati o cemu pricam....

    OdgovoriIzbriši
  11. joooj curce ne znam sta bi ti radio ili bi te guzio ili ti lizo picon, dacu ti imanje samo da budem sa tobom hehe :D

    OdgovoriIzbriši
  12. jesi ruzna u pm,vjerovatno bi bila donekle normalna da nisi nabacala tu sminku na sebe

    OdgovoriIzbriši