srijeda, 26. rujna 2012.

Uvijek u toku!

Ovih dana ne možete da ne primjetite ovo šarenilo u gradu.
"Glasaj za mene" "promjena!!" "nova BiH" bla,bla bla,bla!!!
Muka mi je više od ovoga. Svi mi znamo ko će biti načelnik, to je činjenica sa kojom se treba pomiriti!
Naime, ovaj post pišem zato što mi je na e-mail adresu pristigla jedna zanimljiva ponuda.
Jedan predstavnik, stranke kojoj neću navesti ime, mi nudi novac za njegovu reklamu na mom blogu i fb profilu i pomoć pri prikupljanju glasova!
Neka je svima jasno, nisam ni na jednoj strani, nikoga ne volim, nikoga ne mrzim. Tračerica nije napravljena da bi ja zaradila novac,napravljena je čisto da bi svima otkrila pravu sliku ovoga grada!
Tako da, javno Vam odgovaram, odbijam ponudu.
Voli vas vaša Tračerica.
Kiss,Kiss.

p.s- moji podanici, pošaljite mi najvruće tračeve u inbox. .

Nema komentara:

Objavi komentar