ponedjeljak, 13. kolovoza 2012.

Tračerica postaje slavna!

Mnogo poruka je stiglo,sa prijetećim sadržajem..željela bih neke podijeliti sa vama. Uživajte.
Vaša, Tračerica.

#Šejla Bukvić: kunem ti znaci saznati ce se jednom vjeruj,kunem ti se svime na ovom svijetu neces dobro proc.
#Admir Djulovic: mame ti se na*ebem.
  • *ebem ja tebi mater u *icku seljacku
  • saznat ce se nekad ko si
  • *ebem li ti fameliju
    • a joj samo da saznam ko si
    • pa zažalit ces za sve ovo
      • *ebem ti fameliju
      • nisi svjesna sta si sebi uradila saznace se sve
      • kad tad!
     #
      • ovdje Sejlina mama lijepo ti kazem okani semog dijeta jer vec sutra idem u policiju i prijavicu ti se kunem ti se Bogom da cu te pronaci pa ces vidjeti stta ces za koga pisati
    • Tračerica Živinice
      prije 21 sati
      Tračerica Živinice
      • draga gospodjo. sve što sam ja rekla je istina, sve do jedne riječi.
    • Dina Bukvic
      prije 21 sati
      Dina Bukvic:eto neka je istina a to nemijes javno objavljivati jer postoje pravila a eto ti pisi a ja sutra idem u policiju ,,pa cemo vidjeti hoce li te naci!
        • vjeruj da se moze lagano saznat
        • ja se jos ne trudim
        • al vidjet ces kad se potrudim
        • odat ces se nekome
        • a mi kad saznamo
        • huhuhu
          bice igre
        • dovodis se u takvu opasnost!
          • upravo sam javila rodjaku koji radi u medija sky
          • da te provjeri
          • a i drugi za neon
          • jednu od te dvije mreze koristis
          • nace te
          • obrisi profill...
            I TAKO DALJE! ovome nema kraja, samo ste moja motivacija, navratite opet na moj blog. Voli vas Tračerica.

4 komentara:

  1. Jakih mi firma, a jos obrazovaniji radnika!

    OdgovoriIzbriši
  2. Skidam ti kapu tracarice ..... imas hrabrost veliku i ako znas sta te ceka kasnije kad bi te nasli, i ne brini se da ce te naci medija sky ili sta ja znam ..... nisu oni sposobni internet da odrzavaju kamoli na tako nesto veliko ... XD eto sretno u buduce :P

    OdgovoriIzbriši
  3. HAHAHAHAHA. . . jadno, tracErice, kad ti prijete pises cijela imena, a kad hvale samo inicijale... I da te pitam kako si sigurna da su informacije tacne, jel tacno ako ja sad kazem da si jadna, kad nemas zivot i zabadas nos u tudje., nemam nista s tim, ali ZELIM da prokomentarisem, jer smatram da je ovo sama glupost!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jedino moguce identifikovanje je preko IP Adrese,i naša retardirana policija naravno nemoze te indetifikovat,pozvace cyber policiju iz Hrvatske oni ce te naci 100% zato mijenjaj IP adresu svaki dan.Imas nekoliko tutoriala na netu.Znam iz iskustva trazili mog jarana al' su našli kurčinu.

    Ak' ti jos sta treba PM.

    OdgovoriIzbriši