nedjelja, 12. kolovoza 2012.

Ako ne pitas,neces ni *ebat.

Svoj prvi post ću posvetiti nikome drugom,nego našoj dragoj Šejli Bukvić.
Živi u Živinicama, ima 16 godina, drugi razred, a već se *ebavalo sa pola grada.
Zaljubila se mala u Samira, čovjeku se posrećilo.. i puče veza... a šta ćeš, sad ona ubija tugu, hoda po kafićima, pleše po stolovima,polugola,pijana i završi sa svakim koga pozdravi.
To je bio kratak opis naše drage Šejle. Sigurna sam da će ona puniti moje stranice, jer niže skandal za skandalom, a ja ću prva saznati.
Ostanite uz mene, slijede još zanimljivije stvari.
Kiss.

Broj komentara: 7:

  1. ti si pravo zeljna kurca cim opisujes ove lijepe cure i ko fol spustas im :D jadno, zalim te curo koja stoji iza "Tracerica Zivinice"

    OdgovoriIzbriši
  2. {Sigurna sam da će ona puniti moje stranice} <-- jedna pogresna rijec i odma svi doznaju da se zensko krije iza ove stranice ..sto je i za ocekivat ,, momci nemaju vremena za ovakve gluposti ..

    OdgovoriIzbriši
  3. Ukoliko ne uklonite fotografiju u roku od 24 sata protiv vas će biti pokrenute pravne radnje zbog kršenja autorskih prava.

    Zavaravate se ukoliko mislite da se do vašeg identiteta ne može doći putem internet provajdera koristeći IP i MAC adresu.

    Unaprijed hvala,
    Vlasnik fotografije, Armin Čolić

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postovani,

      Vidim da na sve nacine pokusavate zastrasitit autora ovog bloga pa cu se osjecati slobodnim da odgovorim na vas komentar.

      Koliko sam ja upratio ista slika je skinuta sa FB gdje je doticna osoba uplodovala istu. Znaci ta slika se MOZE koristiti u NEKOMERCIJALNE svrhe na bilo kojem dijelu interneta, tako da ovde nema nikakvog problema.

      LP

      Izbriši
  4. Cola parazitu nemoj ti samo da pametujes uzmi svoje slike i igraj se sa njima. Imalo bi se ovdje sto sta i o tebi napisat !

    OdgovoriIzbriši