utorak, 14. kolovoza 2012.

Ličnost 7! *Anida Imamović*

Na insistiranje mnogih da objavim neke stvari o njoj, morala sam popustiti. Mnogo zanimljivih tračeva je stiglo u moj inbox i to najviše o našoj ličnosti pod brojem 7.
Kako Tračerica saznaje, Anida hoda sa OŽENJENIM čovjekom, E.M, koji živi u Tuzli.
Nakon toga, Tračerica je saznala da hoda sa S.  da je zaljubljena u njega,ali je on samo koristi za se*ualno zadovoljstvo.
Trač broj 3, Anida je imala momka homoseksualca, koji je ostavio zbog drugog muškarca!!!
I za kraj, najslasnije, Anida krade. To mi nije samo jedna osoba poslala, mnoge to pišu i pričaju o tome. I ja sama sam čula te priče...
 Koliko su istinite priče o njoj, to ostavljam vama da procijenite. Kako stara poslovica kaže, bolje vjerovati 100 ljudi,nego jednom.


Znam da me volite, vaša Tračerica. Kiss.

4 komentara:

  1. lik je raveden dobro izgleda,da je stariji pa i nije to je generacija ja mislim 80 znam lika licno i tu se nema sta reci ako furaju pa boze moj svi mi imamo seme i semice ribica je dobra kad ce ako nece sad,....

    OdgovoriIzbriši
  2. Djevojka voli ukrast znam je licno :) mom je prijatelju u roku sat vremena ukrala 1400 maraka iz torbice,vrlo opasna djevojka voli Afganistance frajere sa lovom,pokrade ih da ljudi ne povjeruju sta im se desilo.
    Glumi neku finocu a ukrade iz ociju znaci decki pazite se da je nebi ganjali po Zivinicama kao moj prijatelj koji je dobio samo 80 maraka nazad :)

    OdgovoriIzbriši