utorak, 14. kolovoza 2012.

Ili me voliš, ili mrziš.

Nedavno sam objavila post sa negativnim komentarima,porukama i prijetnjama.
Sada objavljujem poruke podrške koje sam primila. Uživajte. Vaša Tračerica. Kiss.
Ne pišem puna imena, samo inicijale.

#B.M: Et' samo da vam javim da vas podrzavam tko god da ste  i samo tako nastavite  ako zatreba kakva pomoc javite.

#A.T: Sila si! Samo spuštaj!

#A.R: Svaka ti cast za blog . Pozdrav i svicarske nastavi i mi te ovamo pratimo  Ljubim te ko god da si.
 
#A.A: Legendo  svaka cast 

# M. J: Samo naprijed kad zna Bog nek zna i narod..a narod ionako sve zna samo se ove sponzorušice i kurvice nadaju da ne zna . Vjerovatno si mlađa generacija ali eto nije loše da znaš da su ove "mačkice" učile od najboljih u svojoj struci. 

# A.O: fkt si napravila sjajan blog. Pozdrav iz SWEDEN.

#B.A: SAmo da znas da si za moju mamu kraljica i kaze ti da objavljujes o svakom jer izgleda neki roditelji uopste nemaju blage kakva su im djeca  Svaka cast 

#K.G: E draga moja zelim da ti se zahvalim na ovim tracevima sto sam vidio i sto sam procito,Naravno nisam mogao da izbjegnem one komentare od Sejline mame al sta te briga nemoze ti niko nista samo jednostavno nastavi dalje i nek svako ko god zasluzuje nadje se u ovdje gdje je i mjesto curama kao sto je Sejla i Melisa...Puno pozdrava i puno srece u daljnim tracevima koji su jako zanimljivi...

#A.R: dobra ti je ideja, ionako je bilo monotono u gradu, glavna tema je sad tracerica.

#E.M: hahah  tačno se ismijem dok čitam tvoje blogove  svaka čast!

I tako dalje..
Mnogo više je pozitivnih nego negativnih poruka.. ovo je mali dio samo.
I da, blog je pregledan preko 60. 000 puta. Tračerica je glavna tema svih razgovora. Uživajte, do slijedećeg pisanja. Volim vas vaša Tračerica. 

2 komentara:

  1. Cudo si imala vremena sastavljat ove komentare sama sebi,kad smisljas sve vrijeme sta da pises o drugima.

    OdgovoriIzbriši