petak, 17. kolovoza 2012.

*10* Selma Karić.

hmm. Od koje stvari krenuti..
Jeste znali da je imala sexualne odnose sa S.K, a pri tome nije izgubila nevinost? (ako znate na šta mislim) :p :D A zaljubljena u B.Š.
Čist dokaz da djevojke kao ona, ne mogu biti zaljubljene i vjerne jednoj osobi. Neki nagon ih tjera ka zlu.
Ako se pitate sa kime je sve bila, bolje postavite pitanje sa kime nije, lakše je nabrojati.
Ide u Gimnaziju, Živinice. Završila (jedva) 2.O.Š.
Nije nešto posebno lijepa,kako se prezentira javnosti.
Momci, da znate, lagana je. Neko jeftino piće i vaša je.
Znam da me volite, vaša Tračerica.





Kiss.

Broj komentara: 11:

  1. Kad si mi već tako informisana zašto ne napišeš s kim' sam sve ''bila'' . Pojma ti nemaš . I očito da ti je u životu jako dosadno ,pa se baviš tuđim . Ali svaka čast na ovome :) . Samo ne znam koliko ćeš još dugo . Nadam se da mirno spavaš i želim ti jako jako dug život ,mada čisto sumnjam ,mnogima si stala na žulj. Kiss .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tako je selma,sto se mene tice prelijepa si djevojka nije nicije da se bavi tudim stvarima,,momak koji te nema pozeljet ce da te ima vjeruj mi $ mali $

      Izbriši
  2. Selma moze li sta za rodbinu,blowjob ili makar handjob ?? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može za rodbinu jedna prijava u MUP .Pazi šta pišeš ja sam maloljetna ,a to je velika stvar .

      Izbriši
    2. Svaka cast na ovako zrelom pristupu svemu ovome. Neko bi ekplodirao, bravo ti! :)

      Izbriši
  3. Hahaha Jusufe kralju hahahhaaha
    Zna nekad i za sirutku :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahaha ajdine care .. hahahaahaha umirem :'D

    OdgovoriIzbriši
  5. Selma ako si maloljetna sto onda stavljas ovakve slike na fb ? Ocito da si zaostala dijete drago idi igraj se barbikama ili nesto drugi mani se fb ;) aa momak ti je samo postavio pitanje a ti ga prijavi al prvo ocu pokazii slike sa fb pa onda idi policiji glupaco :* ! Aa tebi tracerice svaka cast samo daljeeee :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. molim te a sta je sa slikama molim te objasni mi ja ili sam corav ili ti imas malo.slab vid i niko ti ne daje za pravo da nekoga nazivas glupacom nazovi svoje dijete tako kada ga budes imao-la jedino za svoje dijetem imas prava nazvati ga kako hoces

      molim lijepo objasnjnje za slike da vidim koliko si inteligentan-la

      Izbriši